a little bit of tourettes perhaps?

Jag har varit helt underbart generös och givmild idag. Nästan helgonlik. Jag skänkte 15000kr till Rädda Barnen på Konsum. (-14998,50kr). Nu behöver de inte vara rädda längre. Första gången jag använder den där lilla bössan faktiskt och det kan man väl verkligen kalla för dagens goda gärning? Utöver det har jag kört på körskolan i snövädret, fått höra att min mattelärare tycker att en viss person i klassen har en liten släng av Tourettes (tydligen jag?) eftersom denne slänger ur sig lite random ord utan att märka det, gallskrikit när jag krockade med lärare (hon skrämde skiten ur mig ju), ätit middag hos moffa, spelat innebandy (och nästan dött av intervallträningen) och glidit in under en bil när jag skulle kliva in.


Kommentarer
Sara

Jaa hela tröjan är full med mat typ. Svin äckligt! Han har säkert inte bytt tröjja på säkert 1 månad. nää där tog jag i men asäckligt äre iaf.

2009-02-23 @ 20:24:11
Hemsida/blogg: http://saralundback.blogg.se/
robert

men det är klart du är tourettsanfallet anna, vem skulle det annars vara?

2009-02-28 @ 13:21:45
anna

tack

2009-02-28 @ 14:28:13
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort