take me out

Nu har jag om två dagar jobbat klart på lantmäteriet. Det är ett rätt behagligt sommarjobb måste jag säga. Jag och Emil brukar facebooka, ha fikarast, sitta i massagestolen, hänga uppochner i en ställning (ja den är till för det också), sova i kontorsstolar och lyssna på musik. Och skruva isär datorer förståss. Dammet  yr och blodet sprutar. Jag har förbrukat två plåster senaste veckan tack vare alla metallkanter. Men imorgon skulle vi nog jobba med fungerande datorer så då blir det väl att sitta och powernapa mest hela förmiddagen. Jag vet jag har ingen arbetsmoral men det behövs inte heller. Faktiskt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort