fallen from the sky

Är nu tillbaka från en liten helvetestur från abisko till björkliden. Vädret var underbart,  utsikten var underbar och så även sällskapet. Allt var på min sida, förutom en ryggsäck och tre något för tillfället osympatiska och jäktande vänner. Men jag får väl säga tack för workouten upp på Noulia. Den känns än!

För övrigt hann jag med att:

  • ta sönder ryggsäcker det första jag gör. Nödlösning med lånad rem blir lösningen
  • bli övergiven av vänner som inte förstår att jag är världens sämsta packåsna
  • hitta nya värdelösa packåsnevänner
  • nästan krypa upp för berget
  • längta efter att någon skulle skjuta mig
  • äta den godaste chokladen någonsin
  • dricka vatten ur en fjällbäck
  • njuta av världens utsikt över lapporten och fjällen
  • stuka fötterna
  • se en ren på en snöhög
  • hitta en grotta
  • gå på de två förmodligen enda ställena i björkliden någon markerat att man inte ska gå
  • promenera upp för en slalombacke
  • vara på lite party med klassen
  • fått den bland den godaste frukosten någonsin
  • lekt med nv och blivit utägd med klassen av både ettorna och tvåorna, pinsamt
  • kraschat i form av ett slags mänskligt torn
  • sovit på bussen hem



Taggad och inte taggad.



Abisko


lunch, nästan slut på suicide etappen

                 
 


Kommentarer
Emelie

Haha, jag tycker det är ganska roligt att Henrik inte ser taggad ut över huvud taget på någon av bilderna. Fast alla vet ju att jag var mest pepp på att gå över berget av alla... öh...

Kan inte vi byta bilder med varann (och filmer, för den delen)? Jag tänkte ta med mig mina till skolan imorgon i alla fall, så får alla ta del av dem. Eller om Agnes skulle bränna den där skivan eller hur det nu var.

2009-08-30 @ 16:04:26
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
anna

haha ja det är väldigt kul. det var nog inte så många som faktiskt var taggade..



jo jag kan ta med bilderna imorgon så får vi varandras. :D allra helst filmerna!

2009-08-30 @ 21:08:54
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/
Henrik

Haha åt bakisbilden på mig xD

Och surbilden på Carro för den delen ;P



Pepp och opepp på att se filmen med ljud imorrn :O

2009-08-30 @ 22:54:25

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort