denna finländarnas klubb

Jag kommer mycket väl ihåg den dagen jag upptäckte att någon satt upp en blåvit skylt med texten "finländarnas klubb" på huset man passerar på väg från bussen till skolan. Men denna skylt har skänkt mig mycket glädje och mycket funderande över vad finländarna gör i sin finländska klubb. Nu har jag svaret; de sjunger karaoke! Finsk karaoke antar jag. Allt på finska och efter mycket koskenkorva. Jag har från en mycket säker (finländsk) källa fått detta bekräftat och skrattade så jag dog.

Men nu var det mysteriet löst!

Kommentarer
Emelie

Haha, det berättade de ju för mig när jag skulle hyra lokalen en gång när vi skulle ha klassfest! "Då ingår ju karaokegrejerna och sånt i priset". Jag reflekterade aldrig något särskilt över det, men nu när du lade fram det sådär så var det väldigt underhållande :D

2009-08-13 @ 22:50:45
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
anna

haha man kanske skulle ta och hyra nångång bara för att testa karaoke i äkta finsk anda. :p

2009-08-14 @ 12:45:50
Anonym

är du 18 år ?

2009-08-14 @ 13:29:51
Hemsida/blogg: http://florraya.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort