Tillbaka i stan

Tillbringade gårdagen med Carro som det var ett tag sen jag umgicks med och jag fick se Jims lägenhet. Hade inte varit där än fast det är månader sen de flyttade in. Sjukt fin var den. Vill också ha såna där takfönster. Vi hann prata en massa, spela Star Wars lego och se film. Star Wars var svinkul men vi fick tillslut ge oss när det kom folk som ville kolla film. Det får bli mer nån annan gång.

Nu ska jag snart fara upp på stan. Tänkte ta 13.59 bussen med tidsoptimist-Anna sabbade allt genom att gå till bussen ca. 5min efter att den avgått och fortfarande tro att hon skulle hinna. När bussen var 10min "sen" gick hon hem igen för att sitta vid datorn i en timme. Men nu är det dags igen. Jag gör ett nytt försök och ska låta bli att knyta mina converse alldeles för länge. Det blir så tragiskt om Emelie får sitta på brända själv med de inte-lika-goda-som-på-Safari-mackorna. Eller jag vet inte om de inte är godare eller inte men det får jag snart reda på.

Kommentarer
Emelie

Jag slapp vara tragisk :) Och mackorna var inte ens i närheten av att vara lika goda, herregud. Vad är det för värld vi lever i? Dock måste jag säga att jag är lite nyfiken på de varma mackorna. En undersökning till på gång månne?

2009-04-17 @ 00:57:56
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort