slut på sköna dagar

Det är jättetragiskt att hela lovet har gått och dagarna bara försvann. Visst har jag hunnit med mycket roligt men jag trodde jag skulle hinna med allt det där tråkiga också. När man ändå har tid och allt.

Idag har jag bara laddat med Tv-serier och andra inte så krävande saker som att äta upp gårdagens godisrester och den halvfulla drickan i kylen. Eller varför inte äta upp den där B&J-glassen som står i frysen medan man tvångsmässigt kollar efter sommarkläder man inte kan leva utan på internet. Känns som en bra uppladdning måste ja säga. Jag har ju inte ens lyxen att ha aslätta måndagar längre. Nej det är 8-16 som gäller och inga mysiga sovmorgnar.

Min syster är btw inte så lite besatt av Twilightböckerna. Hon sträckläste den sista i två dagar. Så kan det vara ibland. Men inte för henne. Hon är den som läser en "vanlig" bok på ett halvår när det går undan. Det säger en del om hennes besatthet. Inte sagt att det inte finns en bra anledning att vara besatt, för det gör det.

Kommentarer
Sanna

Jo, vi får helt enkelt spela fler gånger så vi lär oss :P

2009-04-21 @ 14:49:50
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/
märts

Vi kan väl säga såhär anna, att du hann med det roliga, och jag tog hand om det tråkiga! Det var inte det att jag hade så tråkigt, men det är ju överdrift att säga att jag orkade göra något. :)

2009-04-23 @ 11:48:03
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort