Påskhelg och vår

Igår var vi och fikade och spelade Wii hos viktoria som fyllt år. Det var otroligt trevligt! Men jag var tyvärr sämst på Wii. Eller det är inte riktigt sant för jag vann en gång i boxning. I allt annat var det alldeles för lätt att vara ofrivilligt självmordsbenägen.

   
S & H in action  

                    Födelsedagsbarnet                 
                                                 
Nu har även jag fått mitt efterlängtade påsklov! Mina syskon hade sin sista dag igår vilket jag var lite bitter för. Engelskan idag var iaf fort avklarad och sen var det dags för påskkyckling i matsalen. (ingen påskhare sofia!)

Snart är det dags att börja packa till Björkliden. Känns lite segt men vi tänkte åka ikväll så vi är där hela dagen imorgon. Det skulle bli sjukt fint väder i helgen också. Typ +6 och sol sol sol! Får verkligen hoppas att det stämmer för det låter ju alldeles perfekt.

Läste förresten på blogg.se att vi äter mer godis på påsken än på julen och det stämmer ju! För mig handlar påsken om att äta godis och pynta påskris med färgglada fjädrar. Och kanske att man klädde ut sig till en förskräckligt ful påskkärring och tiggde lite godis/pengar när man var yngre.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort