nu har saker börjat hända

och planer har börjat ta form. Idéer har bollats länge och väl, lärare har blivit frästa åt (jag nämner inga namn), personer har tillkommit och ut ur röran kom en storslagen projektplan: Exkursion Kungsleden. Det hela innebär att vi kommer gå en sträcka efter kungsleden. Ganska många mil faktiskt. Men jag tror det blir kul, jobbigt men kul. De andra i gruppen är bara lite väl optimistiska vad gäller hastigheten vi kommer ha. Jag är i alla fall inte så snabb att jag skulle hinna 4mil på en dag. Inte i dagsläget. Inte en chans. Vilket påminner mig om det där det med att börja träna. Nu finns det verkligen ett mål och det är ju perfekt. Jag ska läsa en friluftslivskurs också där vi bl.a. kommer fjällvandra så det är bara att sätta igång. Kommer att tvinga med Ebbabebba också. Hon kan få bli en superhuman (för det är ju det som är planen) med mig om hon vill.

Det är tacksamt med helg också så man hinner ifatt. Jag har saker att göra, prov att plugga till och ett rum att städa och röja. Nu är Linda hemma i helgen så jag ska ju träffa henne också. Det enda faktiskt roliga av den här veckans helgförströelser.

Kommentarer
Märta

jag hoppas du hinner komma iform så att dina medvandrare slipper möta din hiskeliga "cykeltur-till-rakkuri-i-regnväder-blicken" som jag och linda fick ta del av. Även den såkallade "snorkall-skidtur-till-soldalen-vi-borde-gett-upp-för-längesen-blicken" hoppas jag de slipper möta :D

2009-04-24 @ 21:25:58
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
anna

mina medvandrare (iaf carro) har redan räknat med mina mördarblickar. hon har också fått ta del av den. dock inte soldalshumöret så den återstår att upplevas. :)

2009-04-27 @ 19:26:01
Hemsida/blogg: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort