måndag

Jag håller just nu på med ett sånt där otroligt jobbigt CV för sommarjobb. Även om jag inte har något att skriva i ett sånt så måste jag ju få ihop lite text om hur otroligt bra jag är och vad jag har gjort här i livet. Det känns verkligen tungt med tanke på att jag ändå kanske inte får jobb någonstans. Jaja det löser sig nog. Om inte annat så hinner jag ha kul i sommar.

Min hjärna och jag har nu återförenats sen det lilla uppbrotten i förra veckan då den gav upp helt och dess frånvaro försatte mig i obehagliga och svåra situationer. Jag menar, det är inte alltid så praktiskt att försöka skriva rapporter eller hitta på roliga projektarbeten när den vägrar sammarbeta. Men nu är det över, kanske mest för att det är lov om 4 dagar och man får vila ordentligt då.

Jag måste börja skriva to-do-lists igen. Det är så jobbigt att försöka komma ihåg det man har glömt efter helgen och ännu jobbigare om man faktiskt kommer ihåg något för att sen upptäcka hur panikbråttom man har. Funkar inte. Man lurar sig själv lite också att tro att man har en lugn vecka fast det aldrig händer.

Nej, dags att övningsköra så man kan ta det där körkortet nångång innan sommaren!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort