konsten att (miss)lyckas

Jag borde verkligen inte baka saker till andra än mig själv...
Idag var det dags igen för brödbakeri för att samla in pengar till den jävla efterlängtade spanskaresan. Jag bestämde mig för att göra en silverkaka. Trodde dock att det var samma som en silviakaka vilket det inte var. Min silverkaka hade ingen kräm. Upptäckte jag när jag gjort hela smeten. Nejnejnej, ingen kräm!? Jag fick googla silviakakan och göra enbart krämen. Silverkaka med silviakräm. Kakan gick det att knacka alldeles för hårt på och krämen var blev lite för gul för att se hälsosam ut.

Tur att jag inte är jag som ska äta den. Jag borde verkligen inte baka saker till mig själv.

Kommentarer
Emelie

Det blev säkert gott :) Och du borde lära mig hur man särboxas på riktigt, så jag kan göra det utan att tjuta som ett förtjust och vettskrämt litet barn :)

2009-04-08 @ 22:34:09
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort