ipredskräcken

Jag tror att de allra flesta är något överdrivet avskräckta av ipred. Visst jag slutade "införskaffa" mig filmer och musik direkt efter att det blev 1:a april för då började den, för skivbolagen, efterlängtade häxjakten på fildelare. Obehagligt att få böter och annat för något så onödigt som en film men de är ju bara ute efter de där stora fildelarna som laddar upp tusentals filmer. Att en person som laddar hem en handfull filmer i månaden ska åka fast är nog däremot extremt liten. Av den anledningen skiter vi numera i ipred här i huset.

Om man nu är lite orolig kan man ju ändå kolla om man är övervakad på ipredkoll och sen få mail om man blir det. Väldigt praktiskt känner jag i alla fall.


Kommentarer
Emelie

Jag hatar Ipred. Men jag laddar ändå ner lite i smyg, jag kan som inte låta bli. Men det är ytterst lite, fast jag intalar mig att jag inte kommer åka fast. Jag har ju dock fönstret riktat mot infarten så jag ser ju direkt om polisen är på väg in, då kan jag gömma mig och datorn...

Som svar på din kommentar i min blogg så ska jag erkänna att jag inte heller började med någon kemi :( Jag såg på böckerna, kände mig nedstämd och sen gav jag upp. Vilken besvikelse jag är för naturprogrammet.

2009-04-17 @ 01:01:02
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Sanna

haha jo men det är fint där egentligen :) Jo, man får ju en tanke på robinsson ;d

2009-04-17 @ 16:54:47
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort