för alla minnen

Jag har fått ett alldeles äkta USB-minne i något försenad födelsedagspresent från min bank. Gissa om jag blev glad! Men i jämförelse med mitt minne med 4GB som jag skulle fått i julklapp men fortfarande inte har kommit så blev de 512MB något lite. Fast nu har jag i alla fall en egen minnespinne. Den kommer komma till användning. Ska bara ta och pimpa den lite också för den var lite tråkig; helt i metall.

Snart ska jag springa ner på kiosken för att ladda telefonen och sen åker jag troligtvis upp till Carro för projektplanering. Synd bara att det är i princip tomt i mitt huvud. Men hon räddade min dag tidigare iaf genom att berätta att vi har kemiprov först vecka 18. Det var behövligt,  minst sagt.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort