Det är på riktigt nu

Jag har uppkörning och teoriprov den 10:e juni. Papprena kom idag med inbetalningsblanketter och allt. Jag kom fram till att det är 7 veckor kvar och det kommer räcka gott och väl för mig. Är nästan klar med alla moment och så på körskolan så det är lugnt. Jättelugnt till och med. Vad skönt det kommer bli att fixa det där innan sommarlovet. För jag ska fixa det och det kommer gå så sjukt bra.

Tror det var inatt jag drömde att jag skulle köra upp på stan och att jag for helt själv. Sen när jag väl kom fram kom jag på att jag måste ha körkort och att jag faktiskt inte hade det. Då fick jag typ panik och fick ringa pappa och säga att jag råkat, faktiskt helt accidently, köra på stan och att han var tvungen att hämta mig. Det är ju en helt annan sak att köra om man vet att man inte får. Som att alla skulle se att jag inte har körkort så fort de fick se mig på vägen.

Det är förresten nästan nästan vår nu. Solen lyser och det är plusgrader men vi är inte riktigt där än. Det fattas nån grad och det fattas en massa gräs för det är fortfarande otroligt vitt. Det är till och med så fint väder att man får lust att promenera. Bara sådär. Och hur ofta händer det? Nej aldrig.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort