lite som julafton eller nåt.

Min och Ebbas H&M-beställning kom idag. Mycket bra, mycket bra. Inget behövde skickas tillbaka och jag kan även använda allt ebba köpte. :D Om det alltid kunde vara så.
Bland det första jag gjorde med min nya schal (höll på att skriva själ) var att hälla hudlotion på den. Det blev mörka fula fläckar och jag blir tvungen att använda den åt "rätt" håll i fortsättningen. Hålla på att tvätta orkar man ju inte, jag måste ha den NU. på en gång och aldrig ta av den.

Fyndade ett par converse på tradera i helgen. 370kr för ett par översnygga skor. Och det är bara början är jag rädd.
Det finns hur mycket som helst där och strl. 37 är inte svårt att hitta. Hittade 3 par till som jag gärna hade köpt. eller var det 4? De låg på en sådär 50kr just nu. Men jag kanske får hejda mig lite. snart kanske...















Kommentarer
Märts!

jag vet, hittade ett par svarta i 35, som låg på 99... som hittat. och ett par bruna. för under 300. också hittat, och jag tror jag har löst Jens-lapidus-västkustskt-frågan, vi säger helt enkelt VÄSTKUSTISKT istället. lätt som fan.eller, lättare iaf. puss! (jag saknar dig, hero, och linda)stannar här i helg med. alltså, jag borde fan maila istället.

2008-09-24 @ 00:12:44
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
M

det är fan så knepigt. men anna, LULE!? varför dåför. onödigt. men vi pratar samma helg nu va, typ 4,5 oktober. I believe.?och fan, september är typ slut. vad gör vi nu?

2008-09-24 @ 21:38:30
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort