Mitt überduktigaste jag

Idag måste jag säga att jag känner mig otroligt huslig och organiserad.

  • För det första så hann jag med eng. läxan i skolan= lite ledig tid hemma.
  • För det andra så håller jag på att baka, visserligen inte till mig själv. Men det är fortfarande husligt som tusan.
  • För det tredje så har jag för en gångs skull ingen matte eller kemi att göra och då kan man inte ha panik över det. = lite frid i själen.
  • För det fjärde så ser mitt rum fortfarande hyfsat bra ut sen mamma halvstädade det förra veckan.
  • För det femte så bakar jag faktiskt till skillnad från vissa andra spanjorer. (Har inte riktigt råd att bara betala men det är ju en bagatellsak, det är fortfarande av fri vilja )

Bakar gör jag förresten för att vi ska till Spanien på våren med alla som läser spanska. Jag kommer alltså baka otroliga mängder de närmsta månaderna eftersom vi har lite ont om tid. Jag tror också att vi skulle ha nåt disco för mellanstadiet för att bryta av lite. Mycket obehagligt. Mellanstadieelever är otäcka. Små och lömska. usch. Men förhoppningsvis har de rika föräldrar.

Ikväll ska jag se House!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort