I'm all over the place.

  • Saker att göra: Packa. biologi och kemi.
  • Saker jag kan tänka mig (läs: är tvingad) att göra idag: packa.

Åker till Luleå imorgon. Ska se Björn Gustafsson (och de där andra), shoppa och träffa min kusin. Det var längesen faktiskt. Det bli nog en mysig helg det här! Jag tror att affärerna skulle ha öppet till 20.00 också på fredag och lördag. Men jag är bara inte säker på om det var nåt jag önskedrömde.

Well well nu ska jag verkligen packa klart. Frågan är bara vad man ska ha med sig. Jag lär nog mest irra runt här de två sista timmarna av dagen och sen måste jag sova. Det blir nog inte i tid idag heller, men inget jag gör är väl i tid?


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort