Björn och gänget

De var riktigt bra. Verkligen. Och jättebra kritik hade de fått i tidningen idag, vilken det nu var. Björn var nog inte bäst igår men fortfarande bra. Jag kan nog hålla med Mr. Hanky panky om att han är lite överskattad. Fick höra av min granne att han hade vart jättetrött och kl. var väl nästan 1 när han började köra och det var andra föreställningen. Och jo juste, min granne hade bott på samma hotel som dem. (!) Jag var väldigt väldigt avundsjuk på henne. Hon hade suttit och ätit frukost med hela gänget. Vilken jävla upplevelse! Men jag fick iaf höra lite insideinfo. kind of. Dj-killen visste t.ex. inte vart Kiruna låg. verkligen ingen aning. Fyfy.
Men jag är då absolut inte besviken. Det var så lätt värt att gå på! Mest positivt överraskad blev jag av Soran som, om jag minns rätt, Märta dissade så hårt i vintras. Han är ju jätterolig!
Jag såg folk jag kände igen lite här och där igår, bl.a Mia som satt två rader framför mig. Jag tänkte nästan klappa henne på huvudet men jag kom fram till att jag inte skulle nå och att det inte var så frestande att klänga sig över killarna som satt framför mig . Men hon hade säkert blivit glad. :)
När vi gick hem var kl. strax innan halv 2 och jag var skittrött och det var skitkallt.



Jätterolig bild jag vet, but it will have to do. Jag var där!

Kommentarer
Märta

det KAN vara möjligt att jag gjorde det... men han kanske är bättre live ;)och jag står fast vid att du skulle ha klappat, helt klart. och du & mia smsspammade mig hela kvällen. samtidigt. det var trevligt, men jag var avis iallafall!

2008-10-04 @ 22:07:44
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
H

Du ska inte lyssna så mycket på Märta. spec om man inte har koll på Soran Ismail. Men ja, jag skulle vilja se den turnen också, men kommer jag inte göra.

2008-10-05 @ 00:07:58
Hemsida/blogg: http://henkeemilsson.blogg.se/
Agnes

Anna, jag saknar dig väldigt mycket. :(

2008-10-06 @ 14:26:45
Hemsida/blogg: http://agneserika.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort