6 down 6 to go

6 dagar kvar av lovet och det låter inte alls mycket. Inte ens med tanke på att jag faktiskt inte börjar på måndag som de flesta andra. Men jag är inte pessimistisk, det var bara ett konstaterande.
Jag har ända hunnit med en hel del redan och ska väl hinna lika mycket till. Troligtvis. Åker till Luleå till min kusin på söndag och stannar där ett par dagar medan alla andra har det roligt med ullis och gunhild i skolan. ( vad jag är ironisk)
Men innan dess ska jag hinna svamla med Märta och förhoppningsvis Linda en hel del. Ikväll ska jag till Märta. Vi kommer spela x-box. vi kommer spela Spelet. Jag vet faktiskt inte vad det heter på riktigt men det spelar ingen roll. Har vi tur får vi experimentera på en smålänning, igår var det håret som rök. Idag hoppas vi på uppföljning...
Det är ju inte så att vi håller på med några Auschwitzliknande experiment.
(Fast man kan aldrig vara riktigt säker.)

Kommentarer
sanna

Okej, då förstår jag :)

2008-10-29 @ 16:15:30
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/
H

Det blev inget mer än håret och det räckte långt tycker jag. Fast att det blev kort väldigt kort.

Men nu har jag träffat Anna och det var en positiv överraskning ;)

Men så är jag ju en superkombination, har försökt svara på ditt sms idag men verka vara lite konstigt här ;)

2008-11-03 @ 16:54:33
Hemsida/blogg: http://henkeemilsson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort