sexton skoldagar kvar (jag borde göra en julkalender av det)

Jag har köpt två par skor för 400kr idag och jag tjänade hela 300kr på det. Alltså var de i princip gratis. (?)  precis, hur bra som helst. Egentligen var det så att jag skulle köpa vinterskor men det blev inte riktigt så. Något jag verkligen behöver men utbudet i Kiruna är ju inte det allra bästa. eller största. Internet är jobbigt, krångligt och bökigt. Kanske inte imorgon när mina fötter ramlar av i protest men iaf idag.

Det blev pizza till middag idag. woho! Men det betyder dock att jag måste vara väl förberedd på en panikhungerattack om ca. 2h. Är jag helt ovaksam så kommer jag ligga och plågas av magsmärtor för svåra för att börja äta eller så blir det nån slags hetsätning för att kämpa för min fortsatta existens. Pizza är jobbigt.
Egentligen borde jag inte sluta äta efteråt och helt enkelt fortsätta med några apelsiner, bananer, lite glass och kanske en och annan macka. Då skulle jag vara konstant mätt i ett antal timmar och sen kan man gå och sova. Brilliant idé.

Om en halvtimme kommer Märta hem. Lite senare är det dags att telefonterrorisera. Hon joinar troligtvis NV:s (+ andras)  sammankomst imorgon. Mycket roligt : )

Nu vill jag bara ha helg. (och JUL)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort