well...

Idag var det en sån där lång dag. Jobbig och lätt på samma gång men inte samtidigt.
Jag höll tillsist mitt kannibaltal och det gick ju fine bara det att jag pratar lite fort när jag blir nervös. Men jag kom aldrig upp i såna hastigheter att jag lyckades haspla ur mig "choklad" som jag gjorde i 9:an under redovisningen om Jugoslavien. Tur det för det har redan hänt en gång för mycket. Men det kan vara ett bra knep om man vill skapa lite förvirring och få lite uppmärksamhet om man inte redan hade det.
Sen var det esteternas ABBA-show som jag, Sofia och Hanna såg redan igår. Och den var inte så underbart bra att det var kul att se den igen. Esteterna har tappat lite på senare år. Visst de sjunger väl fint och så men jag vill ju skratta! Jag tror helt enkelt att vi får sätta upp en egen NV-show. Om jag skulle ge min klass en julklapp skulle jag spela in en egenregisserad film med parodier av allihop med mig som enda skådespelare. Det skulle kunna bli jättekonstigt. Precis som det ska vara.

Nu ska jag baka... Jag känner att jag hade kunnat hoppa över någon av de där 3 gångerna jag bakade under lovet och ta det nu istället. Jag känner mig inte precis motiverad. Men jag vet någon som skulle överfalla mig eller bryta ihop om han inte fick fika imorgon; Georg, not the monkey. Det fetaste läraren på skolan enligt Carro och när han blev förolämpad sa hon till sitt försvar "jag menade inte så, jag menar att du är fet på insidan".
Oj vad hon slingrade sig ur den alltså!


Kommentarer
Emelie

Ditt tal vad ju jättebra :)

För övrigt så hade jag med glädje sett din film om vår klass, haha :D

Hm, Carro vet verkligen hur man lägger fram grejer på ett smidigt sätt må jag säga!

2008-11-20 @ 20:10:08
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Agnes

Hhahaha, det där var så Carro-igt. :)

Saknar

2008-11-30 @ 07:14:02
Hemsida/blogg: http://agneserika.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort