jag vet inte varför jag vet bara att.

Den här helgen kan nog bara sammanfattas som konstig. Jag vet att den inte är slut än men imorn kommer jag tillbringa hela dagen på ett tåg.
Gårdagens halloweenfirande var kul men på de flesta sätt väldigt konstigt. Förfest x2 och efterfest x2, that's it. vi sket i själva festen ungefär. Och idag blev jag så där glömsk igen. Kom på vid 5 att det enda jag ätit på hela dagen var en morotskaka till "frukost". Men som kompensation för min stackars mage så var jag på italiensk afton hos mina grannar. 5 rätters. Ganska ordentlig middag kan man säga. Och samtalet vid bordet gick från att handla om mördade Caroline och lite om Kirunaflytten för att sen övergå till tornedalens konstiga ortnamn och efterlysta mördare någon råkat skjutsa och tillslut blev det Finland för hela slanten. Någon satte på finsk musik (riktiga grejer!) och ingen kom längre ihåg vad Italien var för något. Då kände jag att det var dags att gå hem. Inte för att det inte var trevligt men jag skulle packa saker och skriva mitt kannibaltal. Lägligt nog var det "när lammen tystnar" på tv så det var jag ju bara tvungen att se. Lika äcklig som alltid.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort