Dieday

Jag kunde inte sova igår. Min hjärna var inne i kemipluggning och alldeles för nervös för att sova dagen innan provet. Jag kollade på klockan igen och den visade 1:11 och ovanför stod det 11 11 DIE. Tack tänkte jag, precis vad jag behövde från min väckarklocka. Den ska inte vara emot mig. Nog för att jag förstår att det betyder tisdag på något annorlunda språk men det brukar vanligtvis stå TUE, inte DIE.
Men det var verkligen dieday för provet var jättesvårt och gick inte alls speciellt bra. Well well jag är iallafall ensam hemma nu vilket är det bästa som skulle kunna hända idag ungefär. Otroligt skönt. Det är mörkt och tyst i hela huset och det är bara jag och min Coldplayskiva. Skivan som jag till och med bemödat mig att köpa och lägga ut pengar på. Inte mina pengar men det räknas ju det också.


Coldplay- Viva la vida or death and all his friends

Snart ska jag öva på mitt kannibaltal som jag ska hålla på svenskan på torsdag. Har i vanlig ordning börjat träna alldeles för sent så det kan nog bli lite jobbigt. Men det löser sig nog.

Kommentarer
Emelie

Ursäkta för den sena kommentaren. När jag skulle kommentera sist så funkade det inte och sen har jag glömt bort. Men din klocka verkar minst sagt uppmuntrande ;) Och du har en jättefin bild på dig här på bloggen!

2008-11-17 @ 15:04:20
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Sanna

Jo dom flesta blev bra, trots de utfrätta träden och vita himlen :) Jag skickar dom till dig så fort du kommer in på msn samtidigt som mig, då är jag säkert klar med alla bilder :)

2008-11-17 @ 19:37:34
Hemsida/blogg: http://emmotsanna.blogg.se/
Märta

tyska är det nog anna. så du slipper undra. tror jag. jag vet ju inte. men annorlunda är det ju. jag hoppas du filar på din julklappslista eftersom jag redan är igång med min! du får gärna ringa, lady. puss och kram

2008-11-18 @ 14:13:46
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort