Ska man sola i Kiruna får man vara snabb..

Jag kom hem strax efter tre idag. Solen sken och jag hade precis hållt på att kvävas i bussen av värmen. "Nu ska jag minsann ta och sola lite för en gångs skull" tänkte jag. Har ju bara solat en gång sen vi kom hem från Grekland i slutet av juni. och så får man ju lite tvångstankar när det väl är fint väder.
MEN så fort jag hade bytt om och smörjt in mig lite och gick ut på altanen så var solen försvunnen och regnmolnen tornade upp sig framför mig. Det var då som fan...
Varför är det alltid regn här?
Vad är det för fel på det här stället egentligen?

jag blir galen

Kommentarer
samma igen. you know who

emma tycker du ska använda spray date (?!) som du så duktigt länkar till. frågan är om du behöver det

2008-08-03 @ 23:00:23
Emelie

Jadu, lyckas du hitta något som vi på nåt hörn kan kalla för sommar i Kiruna så ska du få en kram med guldkant ;P

2008-08-04 @ 21:28:54
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort