när en stereo är way too old...

Jag hade bråttom, jag förbannade stereon för att den var segstartad och jag blev arg när jag inte hörde Jens Lapidus röst på radion. Ljudet var inte där. Jag vred upp volymen men det var fortfarande inte där. Jag vred saktare och hörde svag musik från någonstans långt långt bort. Vred istället åt andra hållet och då vrålade han mig i öronen och dånade i hela huset. Volymmätaren visade rött, jag fick panik och tryckte så hårt jag kunde på off-knappen. Bara för säkerhets skull.

Efter ett tags bänglande med volymen upptäckte jag att man för att höja måste vrida lagom fort åt höger och för att sänka lagom fort åt andra hållet. Helt opålitligt!

Jag tackar Jens Lapidus för upplysningen om det extremt irriterande ordet "västkustskt".
Försök uttala det utan problem...

Kommentarer
Balmer

hahahaha. och då är det ändå jag som är den otekniskaste (!) av oss. Fast du skyller ju på stereon så det dånar. var programmet bra? jag missade nämligen...

2008-08-03 @ 22:53:56

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort