Give me a reason

Nu är det dags. Vi ska till Luleå och våran kära kusin som fyllde år i tisdags. Men, jag har ingen aning om vad jag ska göra där egentligen. Eller jo, shoppa, men jag har inget sånt där konstant shoppingbehov som många har så jag måste hitta på något. Jag hitta på en anledning till min shoppingtur. Bara för min egen skull, så jag kan låtsas för mig själv att jag gör något vettigt, att jag inte alls impulshandar som bara den.
Min syster ska dit för att skaffa såna där roliga McDonalds-glas och för att köpa en jacka. Det tycker jag låter vettigt. Jag behöver nog också en jacka om jag tänker efter...

Jag ska skaffa McDonalds-glas och köpa en jacka. : )

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort