let's have some glogg. (jo det heter det)

Snart har veckan gått igen men vi är nu i full gång med våran julteater på engelskan "Jesus, prince of X-mas". Den kommer framföras på måndagen i nästa vecka i aulan... ingen är välkommen. Jag tror, nej jag vet, att det kommer bli sjukt roligt. Lite rörigt kanske och lite otydligt utan någon egentlig poäng. Kanske på de flesta ställen till och med. Men vi har ju våran allsmäktiga enmannakör bestående av Carro som ska hålla ihop hela pjäsen så det lär nog gå vägen.

Ma C-nationella närmar sig fort nu och jag hade också tänkt göra kemin innan jul. Så än har jag en del att göra. Ända till onsdag närmare bestämt Sen är det slut. Det var mycket glest med folk på kemin idag men till alla de som inte var där: VI FICK PEPPARKAKOR! suck it

Imorgon är det äntligen fredag och jag kommer gå och se Soran med Viktoria. Mysigt mysigt. Vi hade helt perfekt tajming med biljetterna förresten. En tjej kom in på lektionen i veckan, samma dag vi hade tänkt gå och köpa faktiskt, och sålde biljetter. billigare dessutom. Vi slapp gå upp på stan i iskylan. Det var tacksamt. 
Det är ju lucia imorgon också! Jag glömmer hela tiden... Då ska det fikas i mängder.

Kommentarer
Emelie

Glogg is the ultimate and ålmighty Swädisch luciadrink. Bäst in Europe!

2008-12-13 @ 11:17:12
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
m

hm, du hade rätt, lite liten var den. jag gjorde om. tänk vad du inverkar på mig! höhö

2008-12-14 @ 21:01:52
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort