the helg is here!

Oh yes, det har hänt. För kanske första och sista gången. Helgen kom tidigt den här veckan, alltså redan idag. Förutom för de stackare som läser matte diskret och har ett 4h cp-prov á lá Bimbo. Hahahahah haaa. Skylla sig själv heter det. Nu behöver jag heller inte gå och vara upprörd över att carro inte hade lektioner på varken onsdag eller fredag. Jag är ju nästan i samma klass själv. Däremot så har jag inte riktigt klart för mig vad jag ska sysselsätta mig med imorgon. Det kom ju som en chock det här men jag får börja med att sova gott och äta frukost i några timmar. Fast en riktigt jobbig grej är att även min kära mor är ledig så jag får hoppas att hon är på stan när jag stiger upp. Annars får jag sitta vid köksbordet och känna mig irriterad för att någon stör och pratar med mig och klämma ur mig några "mmm.. jo" lite här och där om jag ens svarar. Jag gillar inte att prata när jag äter frukost. Man ska inte göra det, man ska äta och kanske fundera lite om man nu nödvändigtvis måste ha något i skallen. Värst är det ju om man knappt har sovit och folk vill en massa saker så man faktiskt måste vara lite engagerad. Det går inte. alls.
Men nu ska jag vara helgglad i ungefär 3½ dag till och sen är det back to school och bara 2 veckor kvar.

Kommentarer
Hon som kommer precis innan tomten

jaa, det där är fusk. Fast det känns bra att du kommer ihåg gustav skarsgårdsson händelsen. Och jag har nu bara en enda liten simträning kvar innan det blir boden för min del. Din önskelista efterlyses!

2008-12-05 @ 14:09:06
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
m

och ja, du är tyst när du äter frukost. Det är behagligt. Vi brukar inte prata så mycket med varandra då. Vi äter. som det ska vara

2008-12-05 @ 14:09:53
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort