Jullov på ingång

En dag kvar i skolan. Och jag skulle inte vilja påstå att den räknas riktigt. Så vitt jag vet ska vi bara kolla filmen från vår teater, fika, kolla Idål och sticka oss lite i fingrarna på biologin imorgon också. För mig kommer det bli minst 8 gånger som det blev idag. Jobbigt var det och inget blod kom det. Två droppar lyckades jag pressa ut på mina 8 stick. 3 skulle det vara... Otroligt löjligt. Tydligen så hade jag blodgrupp AB för alla intresserade. Bra för mig, kan få blod av nästan alla. So bring it on.

Förrutom att försöka pressa ut blod från mina stackars fingrar så gjorde jag idag det nästan frivilliga kemiprovet. Det gick inte alls bra och jag skulle kanske ha gjort det efter jul ändå. Men man får hoppas på det bästa. Är betydligt mer nöjd med svA och maC som det blev betygsprat om idag. Men nu är det inget mer innan jul (hur man nu någonsin skulle kunna hinna det) och jag behöver inte göra något alls överhuvudtaget under lovet. Perfekt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort