today's suicide attempt: smet-drowning

Det blev hela 14 bakverk bakade idag. Det är sjukt, riktigt sjukt mycket. Och det värsta är kanske att jag måste få med mig dem till skolan på något sätt imorgon. Mamma tyckte jag skulle ta en banankartong. Det tyckte inte jag. Vem fan vill gå med en banankartong till skolan? "Tjenatjena, jag orkade inte ta nån väska idag. tyckte det funkade bättre såhär."  Jag har dessutom idrott imorgon så jag kommer visst ha en väska med mig. Jag är inte ens säker på att jag ser över en banankartong om jag ska hålla den i famnen.. ja, jag är ganska liten.

Jag har mest plågat mig själv idag. Först med 4h nationella i maC och sen 6h bakstuga. Tragisk dag skulle jag vilja påstå. Jag blir äcklad bara vid tanken på pepparkaksdeg efter det här. Men jag har lärt mig knäcka ägg med en hand idag! (det tog nog bara en sådär 25 ägg innan jag kunde) Fast det kanske bara är ännu mer tragiskt.
När jag nu är inne på siffror så kan jag ju nämna att med 8 dagar kvar till julafton så har jag inhandlat hela 0 juklappar. Julpaniken är inte här än men var så säker, den kommer. Ganska precis på fredag vid 13-tiden skulle jag tro då jag inser att vi faktiskt har fått jullov och att man vid det laget borde vara klar med sånt. Men självklart har jag koll på läget (även om jag har förträngt måsten som julhandlande) och självklart har jag en plan. En tidsplan t.o.m. Den heter måndag och tisdag. Alltså ingen anledning att stressa.

Dags att paketera mjuka pepparkakor. Lucky me. not

Kommentarer
Märta

näe, anna, vi har ingen stress. vi handla när jag & lilla linda kommer hem. jag har rätt många klappar kvar. så, lugna puckar!

2008-12-17 @ 00:54:33
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort