Jesus I'm your father.

Så löd en av replikerna från våran Christmasplay på engelska och därmed fick vi även in lite Star Wars i Hamlet-/bibelparodin. Det var hursomhelst jättekul att se den andra gruppens teater idag och även att spela upp vår egen. Nog för att vi glömde en del repliker här och där men helheten var i det närmaste fantastisk. Det här kommer lätt att upprepas. Förhoppningsvis till påsk. Och på fredag blir det showtime! Då får vi se våra förstaklassiga uppträdanden som Georg spelade in.

Snart ska jag springa över till mina grannar för att hämta bakformar. ungefär 4st faktiskt. Detta p.g.a. en dum idé någon i min spanskagrupp kom på. Alltså att vi skulle baka olika sorters julbröd åt folk som ville beställa. Låter inte så väldigt dumt kanske men hela morgondagen kommer tillbringas i köket där jag kommer baka 12 mjuka pepparkakor. Bara att grädda dem kommer ta 4h. minst. Som att det inte vore nog så börjar själva dagen med 4h långt nationellt prov i MaC och som jag måste plugga till idag. och jag skulle efter att jag har bakat behöva plugga till ett kemiprov som jag planerat göra på onsdag. men det sket sig ju. Nu kommer jag få gå och plågas under lovet av att jag inte har gjort det..

Jag klagar säkert mer imorgon. Ha en jävligt trevlig kväll... för det kommer inte jag ha.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort