Because she's worth it

Jag kan meddela allmänheten att min lillasyster önskar sig ett bodybuilderbälte (kind of TV-shop) och en burka i julklapp. Motsägelsefullt? Ganska ja. Men jag vet nog allt vad hon har för planer; hon ska bli martyr. Hon ska självmordsbomba sig någonstans och ifall eventuella hinder skulle uppstå så är hon ju tack vare bodybuilderbältet supervältränad och kan kötta ner allt motstånd. Vad nu det skulle vara bra för då hon kan bomba ihjäl motståndet. Ebba- Kirunas alldeles egna och enda terrorist. Hon skulle antagligen bomba bolagsskolan och sen leva lycklig i alla sina dagar. Självklart inte på jorden men i paradiset med de där 72 oskulderna alla pratar om, vad hon nu skulle med dem till.
Jag vill nog inte ha en lillasyster som är sprängd eller bodybuilder...

Hon tror förresten att Ricky Martin är med i Keane. Att han spelar keyboard. Det är ju upprörande!

Lilly Allens cover på Everybody's changing med Keane (låten börjar efter 1.40s)
Håll utkik efter Ricky Martin!




Måste tillägga att Leona Lewis den internationella supersensationen som toppat listor världen över och allt vad det är idag besökte idol och hon var en chockerande syn. Lite bortkommen på nåt sätt. Inte när hon sjöng men när hon pratade. Jag trodde att jag skulle svimma när hon öppnade munnen, eller att hon skulle göra det. Hur kan en sån äckligt känd människa vara så mesig?

Kommentarer
Henks

Ebba kanske umgås för mycket med fundamentalisterna ?

vet du vad hon gör om kvällarna egentligen?

Kan ju vara lite jobbigt att HA en sprängd lillasyster, just att HA henne. inte att hon är begraven utan att man HAR henne!



Intressant tanke dock, hoppas inte hon spränger något när jag är där så jag får skiten ;)



(are u feeling the irony?) säkrast så!

2008-12-06 @ 00:50:56
Märta som saknar dig och som du saknar

jag tror jag ska ge henne ett SAUNABELT i julklapp då. så hon kommer en bit på vägen. Och ricky martin grejen är UPPRÖRANDE. rent utsagt pinsam.håller med henks om att det blir nog äckligt att HA en spräng lillasyster, men tack för den roliga felskrivningen iaf! nej, inget word alls. Emma hade pimpat sin också, och det sket sig. PIMPNINGAR UNDANBEDES.

2008-12-07 @ 18:18:31
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
mÄRTA GlÖMMer

(notera fjortisinfluerade namnet! en liten ebbahyllning)Leona Lewis är FUL. Hon ska vara snygg. och hon ser ju bra ut. Men, snygg?, icke!

2008-12-07 @ 18:20:05
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort