A lot like Africa

Vaknade helt klarvaken kl. 8 imorse men man kan ju inte stiga upp så tidigt på en söndag så jag tvingade mig själv att sova några timmar till och steg upp vid ett istället. Mycket mer lämpligt.
Resten av dagen var väl rätt händelselös till skillnad från gårdagen iallafall. Det var fest hos en kompis så jag var där hela kvällen. Mycket trevliga människor och roligt hade vi också. (kanske inte Mr. kompis himself. Det blev en kort kväll för honom kan man säga.)
Upptäckte under kvällen att månen var sned vilket gjorde míg otroligt förvirrad. kunde helt enkelt inte släppa det. Det var som bara övre delen som syntes. Precis som i Afrika kom jag fram till. Vem vet, jag kanske var i Afrika igår?
Men nej det var jag inte, det kallas månförmörkelse. puh.. hade blivit lite jobbigt annars.

Imorn flyger superhjältemärta hem. På tiden kan man säga. Åh vad glad jag blir! och hon ska få sin present från mig och Linda, några månader senare. 3 ungefär men det är standard. De ligger däremot riktigt långt efter med min present; jag fyllde år i mars. Men vi är inte så bra på det där, eller bra är vi ju kanske men absolut inte snabba...

Jag vet, jag är uppe och nattugglar igen.

Jason Mraz- Live High


Kommentarer
Agnes

Månen är så här. :P När den är halv så är det nedre eller övre halvan. Lite uppochner känns det...

2008-08-18 @ 09:24:56
Hemsida/blogg: http://agneserika.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort