bli inte rädd jag skrattar bara...

Idag måste jag säga att jag har haft roligt mest hela dagen. Ganska mycket för att jag skrattat åt allt. Alla är så roliga idag. Eller så var jag bara väldigt lättroad. Jag tror mer på det senare med tanke på händelsen som inträffade nyss:

Ebba: Kolla vad jag ska beställa från H&M. (pekar på en mycket fin tröja)
Jag: JAAAA! (tummen upp och asgarvar)
Ebba: ...? (ser skeptisk ut och knystar ansträngt fram något som skulle föreställa ett skratt)


Blir man glad för att man skrattar eller skrattar man för att man blir glad?

Jag misstänker att jag råkat ta en överdos av geléhallon; eller grisfett som någon så fint kallade det.


Kommentarer
M

geléhallon äckligt, men det vet du redan att jag tycker. men anna, jens lapidus & ronnie sandahl? det skiljer typ 15 år mellan dom. ojsan. jag blir genuint rädd!

2008-08-05 @ 16:49:11
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
heli :)

HAHAHHAAH, herreguuud ..

2008-08-12 @ 23:31:29

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort