Today's the day!

Tänkte att nu när jag är ledig och har all tid i världen så ska jag ta och göra färdigt mitt inte så välorganiserade eller på något sätt städade rum. Möblerade om helt för lite mer än en, eller närmare två, veckor sen och hann då inte färdigt med mer än att flytta möblerna. (började jobba sen och kom av mig helt)
Men idag har jag tänkt att rensa bort bokhyllan och rensa ur min gigantiska byrå. och kanske gräva fram skrivbordet för jag är ganska säker på att jag har haft ett här nånstans...
Btw så räknade jag med hjälp av mina ack så ovärderliga fysikkunskaper ut att min byrå borde väga kring 300kg. Det var lite mer än jag behövde veta. Tur att jag inte läser med fysik till hösten, jag är tillräckligt skadad som det är.

jag har men för livet. Fysiska men.

Kommentarer
Ruskigare än rasket

anna! dra mig baklänges på en liten vagn. du har dragit tummen ur arslet och hittat på en blogg! här är jag stolt, trots vår kommande trettioårskris!

2008-08-03 @ 22:50:14
Agnes

Anna! Du är så himla söt, jag menade lag som i regler! ;D

Usch vad jag saknar dig! :(

2008-08-04 @ 10:26:03
Hemsida/blogg: http://agneserika.blogg.se/
Emelie

Man kanske också borde byta till miljö... Jag har extrem fysikångest :P Och skolångest i största allmänhet. Tur att vi har bra klass iaf :)

2008-08-04 @ 21:31:23
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort