saker man glömmer

Jag brukar för det mesta glömma det mesta men igår slog jag mig själv med häpnad.

Klockan är nästan två på natten och jag och syster sitter i soffan och kollar på TV. Mamma har precis kommit hem från nån surströmmingsfest (jag slapp följa med tack och lov) och hon frågar om vi har ätit den där tacopajen till middag.
...
Middag? Neeeej inte har jag ätit någon middag? Vad fan, jag har glömt äta middag! Hur borta är jag egentligen?
Jag menar, klart man kan ha annat i skallen än middag men min mage borde ju ha påmint mig om inte annat. Får skylla på mina brownies eller kalla dem för middag, de sätter sig rätt bra.
Jag gick iallafall till köket strax efter två och värmde lite mat för så kunde jag ju inte ha det. Man kan inte glömma middagen, det går inte för sig.
Men bättre sent än aldrig.


Kommentarer
Emelie

Hm, jag begriper inte heller hur man kan glömma middagen :P Min mage hade mörbultat mig totalt om jag ens hade gått utan mat i en sisådär 12 minuter för länge.

2008-08-24 @ 19:47:06
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/
Märts

det var bara för att du inte åt hos mig! som du brukar ;)

2008-08-26 @ 10:23:08
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/
anna

E: så petig är inte min mage men jag blev chockad själv.nån timme brukar funka, inte typ 8.

M: er egen lilla inneboende, jag väntade nog fortfarande på mat vid 2.

2008-08-27 @ 00:06:25
Tobias

svar: scary scary ;D

2008-09-01 @ 20:17:58
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort