Några blåbärsmuffins senare...

Jag ville ha blåbärsmuffins idag och som tur var hade vi också blåbär. Snart hade jag också mina muffins. Men eftersom Joel och Björn härjade i köket blev lilla Ebba helt paranoid och bar in hela plåten med de stackars muffinsarna i Mitt rum.
Jag har nog aldrig haft en plåt med muffins här förrut... Det hör inte till vanligheterna i varje fall. Men paranoid som hon var lät jag henne sitta där. Och de flesta av muffinsarna försvann spårlöst på några minuter och av nån anledning såg vi ut som vi gjorde.

      
                               

Kommentarer
Emelie

Du får gärna lämna en plåt muffins i mitt rum också någon gång om du inte har något annat för dig ;D

2008-08-05 @ 23:27:47
Hemsida/blogg: http://semelier.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort