Long time no see

Igår fick jag äntligen umgås med mina kära vänner Linda & Carro. Måste vara lite mer än två månader sen jag träffade Linda. De fick se mitt ommöblerade rum och sen satt vi och pratade i x antal timmar tills vi for upp på statoil och hyrde film och köpte godis.
Väldigt hurtigt måste jag säga med tanke på att vi sen fortsatte upp till Carro för att kolla filmen.
Imorn åker den lilla arbetsnarkomanen Caroline till Gotland i 2 veckor. Mysigt, förrutom att inte jag följer med så klart. Borde kännas rätt konstigt att fara ner till sommaren när vi snart har full höst här. Oj vad jag är inne på höst! Men det är ju inte obefogat; har sett många gula björkar här i veckan.

På tal om höst så finns det faktiskt positiva saker med att skolan börjar. Jag får ju träffa Carro varje dag! fast å andra sidan åker både Linda & Märta härifrån då. Att de aldrig kan hålla sig på samma ställe...
Jobbar sista veckan nästa vecka. Känns nästan som att jag nyss börjat. Väldigt lättförtjänta pengar måste jag säga.

Har förresten fått ett Fall Out Boy återfall i helgen. Inget negativt med det, bara ett konstaterande.

Fall Out Boy- The Take Over, The Break´s Over

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort