sista dagen, sista dagen, sista dagen, sista dagen

Min sista dag på RC var väl mest som alla andra dagar egentligen fast idag traskade en mycket glad och pigg Anna och Lisa in i fikarummet vid 8-tiden. Det fick vi minsann höra på en gång. Men vi var också mycket glada och pigga. Inget sitta och halvsova lite första timmen, nejnej. Så vi målade lite fönster och spelade lite fia innan lunch sen åt vi pizza på alfredos, nära och bra.
Efter det satt vi och pusslade med Svea och hon räckte ut tungan åt oss och Pelle sjöng, om man nu kan kalla det så. Han härmar även folk. Så när vi sa åt Svea att räcka ut tungan en gång till hela tiden så hakade till slut han upp sig och sa "en gång, till, en gång till, en gång till" och svea gjorde det några gånger till. När Pelle sen på frågan om maten var god svarar "Den var god"  x4 blev det för mycket. Min 5h gjorde sig starkt påmind och jag kunde inte sluta skratta. Jag nästan grät. "Det ser faktiskt ut som att du gråter" sa Lisa. Men det var så otroligt komiskt. Som tur var fick vi sluta tidigare istället för att hjälpa Pelle med arbetslådor. Jag hade nog inte överlevt.

Men det var ett av de roligare sommarjobben man kan ha. Inte så bra lön men absolut inte plågsamt.

Kommentarer
superhjältemärtaflygerhem

vi syns snart, du vet det va? (= flyget går vid nio så vi åker från stugan vid fyratiden inatt/påmorgon.

jag ska duscha nu. nu behöver du snart inte sakna längre!

2008-08-17 @ 21:21:10
Hemsida/blogg: http://everybodythinkmynameiskajsa.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort